Carros de foc: dos excursionistes jugant a ser skyrunners

Categories:Destacat, Equip Koala — Per Koalasteam 28 setembre, 2012 a les 3:18

Potser van ser les dues setmanes anteriors amb massa kilòmetres (uns 80 cadascuna a Cavalls del Vent i a Rialp Matxicots), potser va ser una descomposició intestinal que t’eixuga la pota i et fa ingerir mitja dotzena de fortasex o potser va ser una cosa tan simple com la por. La por de dur de guia al sotscampió de Catalunya d’Ultra Trail i clar vencedor de Rialp Matxicots. Potser va ser el que ens va fer rebentar.

Escriuré això com si el Rastes i el Koala fóssim un de sol. Segurament fa uns dies hagués dit que érem uns mamuts però després de la rebentada extrema de Carros ens podem autodescriure com unes Ratotes. Sí, unes rates de claveguera d’aquelles que els cotxes fan esclatar pels quatre costats!

Divendres vam pujar a la Pobleta de Bellveí i vam ser rebuts com a prohoms notables. Vam tenir tota mena d’atencions. Gràcies Mireia ans Co. A la nit el Rastes pixava pel culet (gran expressió que ens va ensenyar el Guido temps enrere) i sortia dèbil. El Koala tenia els ditets del peu adolorits de Rialp i portava les mateixes vambes. El Recordman guiava la comitiva amb pas ferm des de Sallente cap a Colomina per fer la ruta en sentit antihorari i a cada baixada el Koala es queixava. La solució era clara: “et tallaré les punteres de les vambes i no et faran mal! Llença-les quan acabem i no esperis a fotre-li 2000km”.

La ruta es va començar a endurir i la única restricció era arribar abans de les 19h a la Restanca per a poder sopar. A les 19h! Amb la rebentada les ratotes cada vegada tenien menys pota i en un parell d’ocasions es van haver d’aturar i seure a descansar. Però ho van fer amb tanta vergonya, que es vana amagar del Recordman! Ai si els hagués vist… Els diàlegs eren interessants sobretot davant la pregunta al Rastes d’on havia deixat la pota que va fer al GR-4, GR -150 i Camí dels Bons Homes. Per resposta, el silenci.

Track complet de Carros de Foc des de Sallente i sense errades. Gaudiu-lo!

L’arribada a la Restanca va ser una festa: 43km en 12h53m a tan sols 7m de perdre el sopar. L’abraçada dels exmamuts va ser sonada i una frase va quedar per la història que deia “és com si el Granada empata a 0 avui al Camp Nou i ho celebren”. L’alegria creixia i l’ampolla de 1.5l de vi que el Koala havia portat durant tot el dia gairebé no va baixar. Quina rebentada. La puta merda de matalàs del refu els va semblar un núvol.

A les 5.30h feren camí de nou perquè el Guido volia dinar a casa i sabia que la pota no tirava. El Rastes va afirmar que era home d’etapes (fa 1 mes havia fet GR-150 i Bons Homes) però a la sortida de la Restanca ja es va quedar. Fail total! No tenia ritme. El Guido va baixar el ritme per no fer sang però se li escapar un “ara podria aparèixer la meva iaia i passar-vos” o el ja cèlebre “tires menys que el meu saxo 1.0 a la urbanització”. Les ratotes contraatacaren dient-li que tan sols havia assolit el sotscampionat de Catalunya d’UT i que només guanyava curses de poble…

Van trobar uns excursionistes que semblaven skyrunners i que eren inabastables per les rates i els va caure el darrer pal: Ara mateix us tallarien a les marxes de la FEEC. La moral no l’aixecava ni el fet de veure l’arribada a menys de 3h però els rebentats van treure allò que tenen els ultrafondistes per arribar a meta (sobretot quan no poden abandonar) no sense abans detectar com el Koala es començava a debilitar. La baixada a Sallente els va acabar de posar a lloc.

El Koala es feia el xulo dient que no n’hi havia per a tant: 22h per 71km +5000 i ho comptava com un sub24… però el Guido li va deixar clar que ara mateix, ho tenia molt pelut per com havia patit per fe-ho en sub36 i amb una nit al Refu. Ah, que no hi ha fotos. Sí, bé, és que no vam tenir temps ni pebrots de fer-ne. Encara que sembli que vam anar d’excursió, no vam veure gaire paisatge i vam haver de donar-ho tot!

Gràcies Recordman per ensenyar-nos el Parc. A la propera vindrem més preparats :P

Etiquetes: , , , ,

3 comentaris

• patillades escrigué:

Això deu tenir alguna relació amb aquell carregament de cerveses inhumà que vas portar al refugi!

• Krlos escrigué:

Coi nens, si vosaltres vareu patir així no se que ens hauria passat als mortals!!!

• Avet escrigué:

Genial, senzillament genial. Quin fart de riure. Ho sento però he rigut força. Pero que no el coneixeu encara al senyor de les adides!?!?!?!